יום שני, 23 במרץ 2015

טיפים לבחירת חברת הובלות

מעבר דירה יכול להיות לעיטים מסורבל וכלל לא נוח, שלל הסידורים והארגונים הכרוכים בתהליך זה
משכיחים פעמים רבות מעינינו את שלב האריזה וההובלה הכה חשובים, אגדנו עבורכם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם בבחירת חברת הובלות ואריזה מקצועית וברמה הכי גבוה ומתאימה עבורכם.


טיפ הראשון - לא לוותר על קבלת המלצות מחברים או בני משפחה. נצלו את המעגל החברתי שלכם, קראו חוות דעת באתרי אינטרנט ותאמו פגישת היכרות עם נציגי החברה. התרשמו מהחברה ברמה האישית וזכרו כי היא אחראית על הציוד האישי שלכם. חברת הובלות חייבת לעמוד בסטנדרטים גבוהים ולהציע שירות במחירים הוגנים.
טיפ השני - הוא לברר מראש מה כוללת הצעת המחיר וגם לרדת לפרטים הקטנים ביותר. בררו האם יש צורך בתוספת תשלום על רהיטים או חפצים שבירים, התעניינו לגבי שירותי הובלות ואריזה ובדקו האם ניתן להזמין דרך החברה איש מקצוע לפירוק והרכבת רהיטים. 
טיפ שלישי הקשור לנושא הוא לנסות לרכז את כל הבקשות תחת קורת גג אחת. כך תוכלו לעבור את יום ההובלה בשלום ועם מינימום של דאגות מיותרות.

מה היתרונות של חברת הובלות המבצעת אריזות תכולה?
כדאי לתת עדיפות לחברות המציעות שירותי הובלות ואריזה. זהו שירות עם יתרונות רבים שפשוט שווה את ההשקעה הכלכלית:
א. חיסכון בזמן - שירותי אריזה חוסכים בזמן ולכן גם חוסכים בכסף. רוב הלקוחות יעדיפו להשקיע את הזמן הפנוי בעבודה, בארגון של הבית או בתיאום סידורים בירוקרטיים במקום באריזה מיותרת. רצוי להעביר את משימת האריזה לידיים של חברת הובלה ולישון בשקט בלילה.
ב. בקרת איכות - חברת הובלות המבצעת אריזה כוללת את השירות בפוליסת הביטוח. החברה מחויבת לתהליך של בקרת איכות ונציגיה מנצלים את כל הידע והניסיון העומדים לרשותם. במילים אחרות, סביר להניח שאף לקוח פרטי לא יכול להגיע לאותה רמה של אריזה כמו מוביל מקצועי.
ג. התאמת האריזה לצרכי ההובלה - מובילים מכירים טוב יותר מכל אחד אחר את שיטות האריזה המומלצות. הלקוחות יכולים לנצל זאת ולתת להם לארוז בעצמם את הציוד, את החפצים ואת הדברים האישים.

אין סיבה להילחץ לפני בחירת חברת הובלה ומעבר דירה. התאזרו בסבלנות, קראו היטב את כל הטיפים ובחרו חברה המציעה שירות המתאים גם לצרכים וגם לתקציב העומד לרשותכם. 

באדיבות, זוארץ הובלות ואחסנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה