יום ראשון, 22 בפברואר 2015

פתרונות האריזה הכי משתלמים ונוחים למעבר דירה

פתרונות אריזה ועטוף יכולים לשפר בצורה משמעותית את חווית מעבר הדירה. לקוחות פרטיים מוזמנים כיום לתאם שירותי אריזה מול חברות העוסקות בתחום ההובלה. שירות מן הסוג הזה כולל שורה ארוכה של יתרונות והוא גם משתלם מבחינה כלכלית:

א. אספקת מוצרי אריזה - פתרונות אריזה כוללים אספקה של קרטונים, ארגזים, דבק, טושים ואמצעים אחרים. החברה המספקת את הפתרונות מחויבת לצרכי הלקוח ויכולה לעמוד בדרישות שונות. מוצרי האריזה מסופקים לפי כמות הציוד, הרהיטים והחפצים האישיים. כל לקוח מקבל פתרון העולה בקנה אחד עם התקציב העומד לרשותו.

ב. בחירה בין סוגים שונים של אריזות ומוצרים נלווים – ניתן לבצע את האריזה של תכולת דירה עם סוגים שונים של אריזות ומוצרים נלווים. תפקידה של החברה המספקת את השירות הוא בין היתר להמליץ על אריזות קרטון, אריזות פלסטיק, אריזות ותבניות מאלומיניום, מוצרי נייר ועוד מתקנים ועזרים כמו שקיות, ניילונים, גליל פצפצים וכמובן סרטי דבק.

ג. מהירות ומקצועיות - פתרונות אריזה ניתנים על ידי אנשי מקצוע ומובילים מנוסים. נציגי חברת הובלה מגיעים אל בית הלקוח, מבינים ממנו אילו חפצים עליהם לארוז ומתחילים במהירות במשימה. את האריזה ניתן לתאם מספר שעות או ימים לפני ההובלה בפועל.


כיצד פתרונות אריזה חוסכים לכם כסף?

השיקול הכלכלי הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך הארוך של מעבר דירה. לקוחות המכירים את תחום ההובלות צריכים לדעת שהיום הם גם יכולים לחסוך כסף באמצעות פתרונות אריזה. ראשית, אלו פתרונות המונעים את המאמץ הפיזי הכרוך באריזת הציוד, החפצים והרהיטים. עדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים על האריזה ולמנוע את כאבי הגב. שנית, האריזה חוסכת זמן ולכן משאירה מקום לעבודה וסידורים. אחת הבעיות הגדולות ביותר של מעבר דירה היא התמודדות עם עודף המשימות. באמצעות שירותי אריזה ניתן לחסוך את עגמת הנפש ולהקצות משאבים לדברים החשובים באמת.


לסיכום, פתרונות אריזה ללא ספק משנים את תחום ההובלה. כדאי להשתמש בפתרונות אלו בעת מעבר דירה ולתאם אותם מול חברת הובלות מנוסה, מקצועית ומומלצת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה